CM10.1 - Bluemint Theme

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دانشمندان بر این عقیده اند که استفاده از رنگ ها می تواند تاثیر زیادی بر بینده بگذارد افزون براین هررنگ در طبیعت حسی را به آدمی منتقل می کند ازاین رو پوسته Bluemint Theme  با استفاده از گرافیک بالا و رنگ مشکی در پس زمینه خود در نظر دارد زیبایی عشق را به تلفن همره شما هدیه کند. این تم زیبای اندروید فقط در تلفن های همراه قابل اجراست که دارای رزولیشن  XHDPI،HDPI وMDPI  باشند و همچنین ROM تلفن همراه شما باید از CM10.1 ، CM10 ، AOKP و PA پشتیبانی نماید.



ادامه مطلب ...


Happy Street

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و  بالاتر

با ما به دوران شیرین کودکی خود سفر کنید بازی Happy Street  با استفاده از تصاویر فانتزی زیبا در نظر دارد شما را در سفر مجازی به دنیا شیرین کودکی خود ببرد و از شما برای ساخت روستای کوچک حیوانات بی پناه یاری  طلبد. این گیم علاوه بر تجدید خاطرات دوران کودکی باعث می شود شما با استفاده از قدرت تفکر خودو با توجه به منابع موجود روستای زیبا و جذابی بسازید .

ویژگی های کلیدی Happy Street :
- سفارشی سازی شخصیت های بازی
- استفاده از سه طبیعت زیبا و منحصر به فزد
- ۲۳ سه مرحله جذاب  با چالش های فراوان



ادامه مطلب ...


Recast Weather and Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در کشورها توسعه یافته جهان انسان ها با توجه به اطلاعات سازمان هواشناسی کارهای روزانه خود را برنامه ریزی می کند به همین دلیل استقاده از برنامه های معتبر پیش بینی وضعیت آب و هوا یکی از نیاز های اساسی انسان های مدرن می باشند. نرم افزارRecast Weather and Widgets  با استفاده از فونت و تصاویر زیبا علاوه بر دارا بودن جلوه های زیبا بصری اطلاعات کاملی را در زمینه وضعیت جوی در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های  کلیدی Recast Weather and Widgets :
- قابلیت اجرا در تلفن های همراه و رایانه های لوحی
- امکان استفاده به عنوان ویجت با اندازه های :۲×۲، ۳×۲، ۴×۱، ۴×۲، ۵×۱، ۵×۲
- قابلیت استفاده از WiFi و



ادامه مطلب ...


 Backpacker GPS Trails Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

رفتن به کوهستان باعث افزایش احساس نشاط درانسان می شود و چه بسیار مکان هایی که تا بحال ندیده ایم و مشاهده آنها حس زیبایی شناختی ما را ارضاء می کند.برنامه Backpacker GPS Trails Pro به شما یاری می رساند تا با استفاده از نقشه و قطب نما موجود در این نرم افزاربه راحتی محل مورد نظر خود را پیدا کنید و نگران گم کردن راه نباشید.

ویژگی های کلیدی Backpacker GPS Trails Pro:
- تبدیل تلفن همراه به یک GPS حرفه ای
- ثبت ایسگاه های توقف در راه
- نمایش ارتفاع ، سرعت و فاصله



ادامه مطلب ...


Double Shot

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

ویروس زامبی کننده تمام شهر را فرا گرفته است و شما به عنوان راننده کامیونی که تنها در میان جاده گرفتار شده است می بایست به جنگ با آنها رفته و از شیوع هرچه بیشتر این ویروس جلوگیری کنید . فکر می کنید با بهره گیری از سلاح های پیشرفته و البته زره خود چه مقدار بتوانید در میان زامبی ها زنده بمانید ؟ بازی Call of Mini: Double Shot دارای ۵۰۰ مرحله بسیار جذاب می باشد که قادر است ساعت ها گیم پلی را برایتان به ارمغان آورد . برای به اتمام رساندن این مراحل می توانید از ۲۵ سلاح مختلف موجود در بازی بهره بجویید .

 



ادامه مطلب ...


Handy Note Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

محبوبترین نرم افزار یادداشت برداری در اپ استور آمازون ، اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
در جایی که هزاران نرم افزار یادداشت برداری وجود دارند ، اننخاب کردن یک گزینه از میان آنها که بتواند تمامی نیازها را برطرف سازد کاری بس دشوار می نماید . Handy Note Pro برنامه ای است که با گنجاندن تمامی قابلیت های اساسی لازم برای نوشتن نکته ها و یادداشت ها در محیط اندروید برایتان فراهم آمده است و می توانید هم اکنون آنرا از اندرویدها دانلود نمایید . این اپلیکیشن در عین قدرت بسیار بالا ، دارای کاربری بسیار ساده ای می باشد که همین موضوع می تواند یکی از دلایلی باشد که این برنامه را به گونه های مشابه ترجیح دهید .



ادامه مطلب ...


 Real Tunes HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر – اگر مایلید روز خوبی را آغاز کنید؟
- اگر مایلید قطعات زیبا موسقی را با کیقیت HD در تلفن همراه خود داشته باشید؟
برنامه Real Tunes HD را دانلود کنید این برنامه با دارا بودن تعداد زیادی از قطعات موسقی با کیفیت HD شما را با دنیا موسقی آشنا می سازد. افزون بر این شما می توانید با ازاین قطعات به عنوان آهنگ زنگ یا هشدار تلفن همراه خود استفاده نمایید .



ادامه مطلب ...


 Notes on Life Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا می خواهید ژورنالیست زندگی خود باشید ؟
Notes on Life Pro نام برنامه بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید لحظات زندگی خود را جمع آوری کرده و در قالب هایی همانند روزنامه ذخیره نمایید . این اپلیکیشن می تواند نقش دفترچه خاطره ای بسیار شگفت انگیز و البته مدرن را برای شما به ارمغان آورد . شما می توانید لحظات بزرگ شدن کودک دلبندتان ، خاطرات به یاد ماندنی یک میهمانی و … را با ثبت کردن در این نرم افزار برای همیشه ماندنی کنید . این نرم افزار دارای چهار تابع اصلی است که می تواند به شما در ذخیره کردن یادداشت ها ، طرح ها ، لیست ها و فایلهای مدیا یاری رساند .



ادامه مطلب ...


 این بار این بازی را برای سیستم عامل جدید نوکیا میگو meeGo آماده ی دانلود قرار داده ایم. امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. این بازی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های موبایل برای هر سیستم عاملی است. این نسخه از بازی دارای 288 مرحله ی مختلف و جذاب می باشد.

 

Angry Birds

 



ادامه مطلب ...


برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده ی تخته Backgammon Deluxe v1.0.0 MeeGo را برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل میگو meeGo آماده کرده ایم. امیدواریم این بازی مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

 

Backgammon Deluxe



ادامه مطلب ...


 

برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده ی خانه سازی را برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل میگو meeGo آماده کرده ایم. امیدواریم این بازی مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

Skid Stone

 



ادامه مطلب ...


 

برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده ی سرعت Speed X v1.5.0 را برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل میگو meeGo آماده کرده ایم. این بازی به وسیله ی شتاب سنج گوشی شما کار می کند و بسیار جالب می باشد. امیدواریم این بازی مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. 

 

 

Speedx



ادامه مطلب ...


 بعد از موفقیت فوق العاده بازی سیمز 3 اکنون شاهد عرضه نسخه HD این بازی پرطرفدار برای گوشی های موبایل هستیم. سیمز 3 می تواند به شما این امکان را بدهد تا رویاهایتان را در این بازی به حقیقت تبدیل کنید. در سیمز3 شاهد سورپرایز های زیادی هستیم که در هنگام بازی کردن آنها را مشاهده می کنیم و همچنین شاهد اتفاقات غیر منتظره ای نظیر آتش سورزی هستیم. از ویژگی های مهم و محسوس این بازی می توان به گرافیک و امکانات جالب توجه آن اشاره کرد .


 



ادامه مطلب ...


برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده ی تیر اندازی به اردک ها را با نام Duck Hunt v0.0.1 MeeGo برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل میگو meeGo آماده کرده ایم. در این بازی شما باید به کشتن اردک های در حال پرواز بپردازید. امیدواریم این بازی مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. 

 

Duck Hunt



ادامه مطلب ...


بازی فوق الهاده زیبا و گرافیکی Cypress Inheritance v1.1.0 + دیتا

 

Cypress Inheritance یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک بسیار بالا می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! اسم من Vonya است. این نقاشی هایی که در تصاویر مشاهده می کنید متعلق به این مکان می باشد و باید در اینجا باشند! این عمارت که به شما ارث رسیده است را نمیتوانید دریافت نمایید اما Vonya قصد دارد ان را دریافت کند. نقاشی های این عمارت به طور عجیبی دزدیده می شوند حال وظیفه شما یافتن این ۷ نقاشی می باشد! بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته شده است! برای توضیحات لازم جهت نصب بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

 



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان