Finger Army 1942 یک بازی پر طرفدار کامپیوتری هست که حالا شاهد ساخت نسخه آندرویدی آن نیز هستیم . در این بازی  باید سربازانی را که با سرعت بسیار بالا از مخفی گاه های خود به سمت بالا می آیند ، پیش از آنکه به سوی شما شلیک کنند از بین ببرید .بعضی از آنها پرچم سفید بالا آورده و خود را تسلیم کنند و شما نمی بایست به سوی آنها شلیک کنید .
و با پیروزی . درجه خود را بالا ببرید.

Finger

 



ادامه مطلب ...


قصد معرفی بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Star Warfare:Alien Invasion HD  را داریم . این بازی همان طور که در عنوان مطلبی خواندید توانسته جزء 10 بازی برتر در 62 کشور در AppStore باشد که این رای توسط کسانی که Star Warfare را نصب و تجربه کرده اند ثبت شده است . در همان ورود اولیه به بازی گرافیک فوق العاده حیرت انگیر بازی شما را متعجب خواهد کرد . بله این بازی از یک موتور گرافیکی فوق العاده قوی و پیشرفته استفاده می کند که این گرافیک لذت بازی را دو چندان کرده است . در این بازی باید با تمام قدرت خود به مبارزه بپردازید.

 

دانلود بازی Star Warfare با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Star Warfare:Alien Invasion HD 2.20.1



ادامه مطلب ...


Fishing-Superstars

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

گذراندن لحظات در آغوش طبیعت باعث افزایش آرامش روحی و روانی می شود اما امروزه به دلیل انبوه کارها اغلب افراد نمی تواند این احساس خوشایند را تجربه کنند. بازی Fishing Superstars شما در رودخانه های خروشان قرار می دهد و برای صید ماهی های زیبای این رودخانه خروشان از شما یاری می طلبد.

ویژگی های این نسخه
- افزودن صدای شخصیت ها
- بهبود خطا های مربوط باگ ها
- استفاده از اثر لرزشی



ادامه مطلب ...


Age Of Wind 2

 

پیش نیاز:اندروید۲٫۱ و بالاتر

سالها پیش انسان ها برای بدست آوردن در آمد و زندگی بهتر رو به سفر های ماجراجویانه آورند در همین سفرها بود که بسیاری از سرزمین های ناشناخته در پهنه گیتی کشف شدند و بسیاری جنگ های دریای اتفاق افتاد. بازی Age Of Wind 2 شما در قالب یک کاپیتان با تجربه کشتی قرار داده و از شما برای مدیریت این کشتی یاری می طلبد. این مدیریت شامل بخشی هایی از قبیل : تامین هزینه سفرها، تعمیرات کشتی و شرکت در جنگ ها می شود.افزون براین شما می توانید هزینه های مورد نیاز کشتی را از دو راه تامیین کنید:۱- از حمله به کاروان های تجاری ۲- از راه حمل و کالا

ویژگی های کلیدی Age Of Wind 2 :
- 17 کشتی متفاوت
- ۲۱ جزیره ناشناخته
- ۱۰۰ جنگ منحصر به فرد با چالش های فراوان



ادامه مطلب ...


در بازی سرگرم کننده پرش جهنمی Hell jump v1.0 که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna)، سیمبیان بلله (symbian belle) و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ (symbian s60v5) می باشد شما باید صخره های موجود در راه را با پرش بر روی انها طی کنید امیدواریم از این بازی زیبا و سرگرم کننده سیمبین لذت ببرید.

 عکس   دانلود بازی پرش جهنمی برای S60v5 Symbian^3 Anna Belle

قابل اجرا بر روی سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا و سیمبیان بلله :

۵۸۰۰|۵۵۳۰|N8|E7|C7|C6-01|N97|5230|5233|X6|c5-03|c6|5250 و …

 

 

 


ادامه مطلب ...


کمی فکر کنید ؟ زیباترین بازی سیمبیان که تا به حال بازی کرده بوده اید چه بوده ؟؟؟ به شما قول می دهیم که اگر زیباترین و حجیم ترین بازی سیمبیان را هم بر روی گوشی خود نصب کرده باشید به اندازه resco bubbles که امروز قصد معرفی آن را داریم جذاب نیست . این بازی محصولی از شرکت Spb می باشد که در پست های اخیر spb weather را معرفی کرده بودیم . این بازی هم شاهکاری از سازنده همان نرم افزار یعنی شرکت Spb می باشد . resco babbles آن قدر معتاد کننده و جذاب است که حتی تصورش را هم نمی توانید کنید . در resco bubbles شما باید یک گوی فلزی را توسط شتاب سنج گوشی و با حرکت گوشی به  جهت های مختلف هدایت کنید .

 



ادامه مطلب ...


در بازی جالب Run Skeleton Run v1.00 که برای گوشی های دارای سیستم عامل  سیمبیان^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna) و سیمبیان بلله (symbian belle) می باشد شما باید با چپ و راست کردن گوشی موبایل اسکلت را به حرکت در بیاورید و از دست اشباه فرار کنید امیدواریم از این بازی سیمبیان لذت ببرید.

 عکس   دانلود بازی Run Skeleton Run برای سیمبین^3 آنا بلله

قابل اجرا بر روی symbian^3 و symbian anna و symbian belle نظیر:

Nokia X7 | Nokia N8 | Nokia E7 | Nokia E6

Nokia C7 | Nokia C6-01 | Nokia 500

 

 



ادامه مطلب ...


شما در بازی iDracula Undead یک شکارچی بزرگ هستید که به شکار خون آشام ها و جادوگران خواهید رفت. این بازی جذاب به دو صورت داستانی و آموزش استفاده از سلاح ها و مرحله نیز قابل اجرا میباشد. این بازی برای سیستم عامل Symbian^3 و Anna طراحی و ساخته شده است.

بازی شکارچی خون آشام iDracula Undead Awakening v1.00 - نوکیا Symbian^3 و Anna



ادامه مطلب ...


 

Fruit Ninja از سری بازی های اعتیاد آور و فوق العاده مهیج و پرطرفدار دنیاست که برای گوشی ها و سیستم عامل های مختلف تولید شده است که نسخه ای از این بازی پرطرفدار نیز برای گوشی های سیمبین با نسخه سیمبین 3^ مانند گوشی های N8 و C7 نیز تولید شده است .  همان طور گفته شد این بازی با اینکه برای گوشی های ^3 تولید شده و مختص این گوشی هاست اما بر روی گوشی های قوی S60v5 همانند گوشی های Vivaz و Vivaz Pro و  Satio و سامسونگ Omnia hd و گوشی هایی از این قبیل که از در خانواده S60v5 جا می گیرند اما دارای پردازنده و سخت افزار قوی هستند نیز اجرا می شود .



ادامه مطلب ...


در بازی جنگی Sky Force Reloaded شما با انتخاب سپاه خود در مقابل دشمنان منطقه استراتژی جنگی و پیروزی بخش خود را نیز پیاده کرده و باعث برد جناح موافق شوید. این بازی برای گوشیهای دارای سیستم عامل Symbian^3 و Anna و Belle طراحی و ساخته شده است.

دانلود بازی جنگی Sky Force Reloaded v1.0 برای Symbian^3 Anna Belle



ادامه مطلب ...


در بازی جالب Burn the Rope شما باید در هر مرحله تعداد بیشتری طناب را بسوزانید. آتش به سمت بالا حرکت کرده و شما باید با تکان دادن و چرخاندن این پازل ها معمای بازی را حل کنید و شعله خود را روشن نگه دارید. این بازی بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل Symbian^3 , S60v5 قابل نصب میباشد.

دانلود بازی جذاب سوزاندن طناب ها Burn the Rope v1.0 - نوکیا Symbian^3 , S60v5



ادامه مطلب ...


بدون شک یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های چند ماه گذشته در میان تلفن های همراه بازی پرنده های عصبانی بوده است. آپدیت جدید این بازی پرطرفدار با چند Golden Egg جدید و 15 مرحله تازه عرضه شده است.هر یک از 240 مرحله نیاز به هوش، خلاقیت و مهارت دارد تا به درستی گذرانده شود. پرنده های عصبانی بعد از موفقیت جهانی که با پی سی و آیفون و آندروید و سیمبین داشت اکنون نسخه جاوا آن عرضه شده است. نسخه جاوا این بازی به صورت مولتی اسکرین بوده و بر روی همه گوشی ها با هر سایزی قابل نصب و اجرا می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


کمپانی اپل در روز 29 ژانویه 2013 (10 بهمن 1391) اعلام نمود که مدل های 128 گیگابایتی نسل چهارم تبلت آی پد (آی پد با صفحه نمایش رتینا) را از روز 5 فوریه 2013 (17 بهمن 1391) روانه بازار خواهد کرد.

مدل 128 گیگابایتی آی پد 4 وای فای با قیمت 799 دلار آمریکا و مدل 128 گیگابایتی آی پد 4 وای فای + سلولار با قیمت 929 دلار آمریکا در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.



ادامه مطلب ...


کمپانی بلک بری (ریسرچ این موشن یا RIM سابق) در روز 30 ژانویه 2013 (11 بهمن 1391) همزمان با معرفی رسمی سیستم عامل بلک بری 10 و اعلام تغییر نام کمپانی ریسرچ این موشن به برند محصولات آن -- یعنی بلک بری -- به معرفی دو اسمارت فون مبتنی بر سیستم عامل بلک بری 10 پرداخت.

یکی از این اسمارت فون ها BlackBerry Z10 نام داشته و فاقد صفحه کلید فیزیکی است و دیگری با نام BlackBerry Q10 از یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY کامل بهره می گیرد. در اینجا به معرفی BlackBerry Z10 می پردازیم و در مطلبی جداگانه BlackBerry Q10 را معرفی خواهیم کرد.

BlackBerry Z10 نخستین اسمارت فون مبتنی بر سیستم عامل بلک بری 10 است و با این حساب وظیفه معرفی این سیستم عامل به کاربرانی که مدت ها منتظر عرضه گوشی های مبتنی بر سیستم عامل جدید بلک بری را داشته اند بر عهده دارد.

BlackBerry Z10



ادامه مطلب ...


برای بررسی تخصصی این نوبت عصر نوشتن برترین محصول فعلی کمپانی سونی در سال 2012 یعنی XPERIA T‌ را برگزیدیم که در کنار مدل مشابه TX بعنوان پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون‌های سونی در سال گذشته به حساب می‌آیند. با ما در این مسیر جذاب همراه شوید.

 

sony_xperia_t_mobile_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان