دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:کلیدهای نود 32,nod 32 key,nod 32,کلیدهای نود 32,nod 32 key,nod 32,, :: 16:0 ::  نويسنده : Nima

برای دیدن کلیدهای انتی ویروس Nod 32  به ادامه بروید



ادامه مطلب ...


android-sync1

بسیاری از کاربران آندروید مجبورند برای همسان سازی اطلاعات گوشی خود با رایانه ، تمامی مراحل کپی را خودشان انجام دهند. اینکار پس از مدتی علاوه بر وقت گیر بودن ، کسل کننده نیز خواهد بود. synx یک نرم افزار متن باز و رایگان برای همسان سازی آندروید شما با ویندوز خواهد بود.

synx-2

بوسیله این نرم افزار شما قادر به همسان سازی : موسیقی ، ویدیوها و تصاویر خود خواهید بود. برای اینکار تنها کافیست آدرس درایو آندروید خود را به نرم افزار داده ( همان درایوی که هنگام اتصال در My Computer ایجاد میشود ) و مسیرهای ویدیو ها ، تصاویر ، موسیقی ها و ... را به نرم افزار داده و روی synx کلیک نمایید.

دانلود نرم افزار synx

 
 


فناوری سوایپ به کاربر این اجازه را می‌دهد که بدون برداشتن دست از روی صفحهٔ نمایش کلمات را تایپ کند. برای نمونه در شکل زیر نحوهٔ تایپ کلمه com در آخر ITKadeh را در یک صفحه‌کلید سوایپ می‌بینید:
nokia_swype_2


ادامه مطلب ...


cut-film 

وقتی که اقدام به دانلود فیلم میکنیم هر از گاهی با مشکلاتی در پخش مواجه میشویم (مانند مکث و پرش تصویر ) که به آن bad frame میگویند. حتی بهترین نرم افزارها مانند vlc و Kmplayer تنها کاری که میتوانند در این مواقعانجام دهند عبور از بخش های مشکل دار ( یعنی skip صحنه ها ) است.

خوب تنها راه حلی که به نظرتان میرسد چیست ؟ دانلود دوباره ویدیو ؟! اما نیازی به دانلود دوباره این فیلم نیست. امروز میخواهم نرم افزاری را معرفی کنم که توسط آن به راحتی میتوانید مشکلات پخش را حل کنید. این نرم افزار که نامش DivXRepair میباشد یک نرم افزار بسیار سبک و متن باز است که میتواند شما را از شر این bad frame ها رها کند.



ادامه مطلب ...


icon-cpuz-128

مطمئنا متوجه شده اید که با رشد تکنولوژی و گذر زمان تمامی لپ تاپ ها و رایانه های شخصی به سمت پردازنده های 64 بیتی میروند. شاید چندی قبل، سیستم عامل های 64 بیتی تنها برای انیمیشن کاران و یا افرادی که کارهای سنگین گرافیکی انجام میدادند نیاز بود و حتی نصب ویندوز 64 بیتی مشکلات عدیده ای را از جهت یافت درایورهای سازگار و ... ایجاد میکرد. اما امروزه با رشد صنعت نرم افزار بسیاری از نرم افزارهای حرفه ای تنها به صورت 64 بیتی عرضه میشوند و بیش از 95 درصد نرم افزارها به طور کامل با سیستم عامل های 64 بیتی سازگارند. (برای مشاهده تفاوت سیستم عامل های 32 بیتی و 64 بیتی کلیک کنید) در این حالت شاید از خود سوال کرده باشید: " آیا کامپیوتر من هم از یک پردازنده 64 بیتی بهره میگیرد یا خیر؟ آیا من هم میتوانم از سیستم عامل های 64 بیتی استفاده کنم یا نه ؟! ". امروز میخواهم نرم افزاری را معرفی کنم که توسط آن بتوانید نوع پردازنده خود را به سادگی آب خوردن مشخص کنید.



ادامه مطلب ...


windows 8 activator

 

 نسخه جدید کرک را که برای ویندوز 8 منتشر شده را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم. حجم این فایل تنها 2.5 مگابایت میباشد و در کمتر از چند ثانیه ویندوز شما را جنیون و اکتیو میکند. امیدوارم از استفاده از آن لذت ببرید

دانلود کرک ویندوز 8

رمز فایل: itkadeh.com



همان‌طور که می‌دانید فیس‌بوک آپدیت جدیدی از اپلیکیشن خود برای سیستم iOS را منتشر کرده که می‌توان آن را آپدیتی فوق‌العاده دانست. این آپدیت تمامی مشکلات این اپلیکیشن را کاملا برطرف کرده و تجربه‌ای فوق‌العاده را هنگام استفاده به کاربر می‌دهد.
در همین حال این اپلیکیشن برای اندروید نیز عرضه شده که با نگاهی دقیق می‌توان آن را کاملا متفاوت با نسخه iOS دانست. اما نسخه اندروید فیس‌بوک دچار مشکلاتی است که البته مطمئنا می‌تواند با کمی برنامه‌ریزی درست، تمامی مشکلاتش حل شود.
خب همانطور که می‌توان پیش‌بینی کرد فیس‌بوک نیز به این فکر افتاده و برخی گزارش‌ها در این زمینه منتشر شده که بنابر این گزارش‌ها فیس‌بوک قانون جدیدی را برای توسعه‌دهندگان خود وضع کرده، این قانون این‌گونه است که کارمندان فیسبوک باید برای هر چه بهتر شدن نسخه اندروید فیس‌بوک از دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند تا نهایتا نسخه اندروید نیز به‌پای نسخه iOS این اپلیکیشن برسد.

اگر این گزارش درست و واقعی باشد فیس‌بوک کارمندان و توسعه‌دهنگان اپلیکیشن خود را مجبور به استفاده از اپلیکیشن اندروید بر روی گوشی‌های اندرویدی می‌کند. مدیران فیس‌بوک اعتقاد دارند که اگر کارمندان خود را مجبور به استفاده از یک اپلیکیشن “مزخرف” کنند آنها نیز برای بهتر کردن این تجربه تلاش خواهند کرد و نهایتا فیس‌بوک اندروید را بهبود خواهد بخشید.



جمعه 6 بهمن 1391برچسب:32 بیتی یا 64,فرق 32 بیتی با 64, :: 22:41 ::  نويسنده : Nima

این روزها با ارزان‌تر شدن و رایج‌شدن قطعات جدید خیلی‌ها سراغ سیستم‌عامل‌های 64 بیتی را می‌گیرند. سوالاتی از جنس ویندوز 32 بیتی یا 64 بیتی خیلی زیاد شده است. و روز به روز هم نوشته‌های پراکنده ( درست یا غلط ) در مورد این نوع سیستم ها، زیادتر می‌شود.
در این نوشتار سعی می‌کنیم تمام جرئیات کاربردی در زمینه ویندوزهای 64 بیتی را پاسخ بدهیم. این که سیستم‌عامل 64 بیتی چی است و چه فرقی با 32 بیتی دارد یک سوال رایج است که با آن شروع می‌کنیم و می‌پردازیم به سوالاتی که حتما برای شما هم پیش خواهد. ببینیم آیا باید با 32 بیت خداحافظی کنیم؟

*پیشنهادم را بگذارید قبل از شروع سوالات بگویم که در ادامه بحث به کمک‌مان خواهد آمد. windows 7 64 bit

 

64-1



ادامه مطلب ...


PasteCopy.net یک نرم افزار رایگان مدیریت حافظه موقت (Clipboard) کامپیوتر است . این نرم افزار از هر چیزی که در حافظه کامپیوتر خود به صورت موقت برای استفاده در جایی دیگر کپی تهیه کنید یک سند می سازد.

این نرم افزار توانایی ضبط چندین آیتم را در درون خود دارد که می توانید هر کدام از این آیتم ها را با یک تک کلیک و یا یک میانبر صفحه کلید دوباره به حافظه موقت کامپیوتر خود منتقل کنید.

Pastecopy

یکی از بهترین امکانات این نرم افزار توانایی مدیریت و دسته بندی برای فرمتهای csv ، html ، rtf ، text و … است. به علاوه شما می توانید پیش نمایش اطلاعات کپی شده را قبل از انتقال به کلیپ بورد مشاهده کنید.

این نرم افزار توانایی تبدیل اتوماتیک فایلهای html ، rtf و …. را به فایلهای متنی با خارج کردن تمامی قالب بندیها از آن دارد.

همچنین می توان از تاریخچه کلیپ بورد خروجی rtf تهیه کرد. این برنامه نیاز به نصب ندارد و حجم آن تنها ۲۹۳ کیلوبایت است. این برنامه بر روی تمامی نسخه های ویندوز کار می کند اما قبل از استفاده از آن باید .Net Faramework 2.0 را روی کامپیوتر خود نصب داشته باشید.

دانلود کنید با حجم ۲۹۳ کیلوبایت



3-microsoft-office2010

وستان همانطور که مستحضرید اکثریت کرک هایی که همراه دی وی دی های نصب این محصول در ایران ارایه میشه تنها تا 1 ماه کاربرد داره و برای ادامه کار مجبورین هرماه یکبار دیگر اقدام به تازه نمودن کرک کنین ولی با این کرک شما میتونین برای همیشه یک نسخه کامل از مایکروسافت آفیس 2010 رو داشته باشین و با خیال راحت ازش استفاده کنین. پس از دریافت فایل ابتدا روی گزینه INSTALL / UNINSTALL KM SERVICE کلیک کنید. پس از نصب روی ACTIVATION OFFICE 2010 VL کلیک کنید تا کرک به طور کامل نصب شود. در آخر کار رایانه خود را یکبار ریستارت کنید.

دانلود کرک آفیس2010

 



windows-7-login-screen

شاید در گذر زمان به این فکر افتاده اید که آیا ممکن است صفحه ورودی ویندوز هفتتان را تغییر دهید و آن را زیباتر کنید ؟ باید به طور یقینی بگویم به وسیله Windows 7 Logon Screen Tweaker که یک نرم افزار ۲ مگابایتی پرتابل است میتوانید صفحه ورودیتان را به هر شکلی دوست دارید در بیاورید.

توسعه دهندگان این نرم افزار در طراحی آن تمام هنر خود را برای هرچه ساده تر کردن آن به کار برده اند. به طوریکه با ورود به نرم افزار به سادگی میتوانید تمام تغییرات را ابتدا مشاهده کرده و سپس اعمال کنید.

زمانی که نرم افزار را اجرا میکنید با صفحه ای مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد. در صفحه اول تنها میتوانید تصویر کاربری و پس زمینه صفحه ورود را تغییر دهید



ادامه مطلب ...


کمپانی مایکروسافت بالاخره تاریخ دقیق عرضه تبلت سرفیس پرو خود را که به سیستم عاملWindows 8 Pro مجهز است اعلام نمود. پیش از این قرار بود که این تبلت در ماه ژانویه به بازار عرضه شود، اما بر اساس اعلام جدید مایکروسافت این تبلت با کمی تأخیر و در تاریخ 9 فوریه 2013 (21 بهمن 1391) روانه بازار خواهد شد.

آمریکا و کانادا نخستین کشورهایی هستند که این تبلت در آنها به فروش می رسد. در آمریکا فروشگاه های مایکروسافت، سایت microsoftstore، فروشگاه های Staples و Best Buy اقدام به فروش تبلت جدید مایکروسافت می کنند. در کانادا نیز برخی فروشگاه ها اقدام به فروش این تبلت خواهند نمود.

Microsoft Surface with Windows 8 Pro

ک



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:تبلت ال‌جی لو رفت,,تبلت ال‌جی لو رفت,,LGLG, :: 10:56 ::  نويسنده : Nima


 



 به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید ال‌جی منتشر شده که دارای صفحه نمایش 5 اینچی است و کاربردی بین گوشی هوشمند و تبلت دارد.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی جدید ال‌جی Optimus G Pro نام دارد و برای بازار خاور دور طراحی و تولید شده است.
صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی قادر است تصاویر را با کیفیت 1280×800 پیکسل نمایش دهد.
پردازنده این گوشی 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon S4 است، دو گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از سرویس‌های شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.
باتری G Pro سه هزار میلی‌آمپری لیتیوم یونی است و از نسخه Jelly Bean بهره می‌برد.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2.4 مگاپیکسلی اشاره کرد. وزن این گوشی 160 گرم و ضخامت آن 10 میلی‌متر است.
اطلاعات بیشتر راجع به گوشی G Pro از جمله قیمت و زمان دقیق عرضه آن منتشر نشده، اما انتظار می‌رود ابتدا به بازار ژاپن عرضه شود.

منبع: موبنا 



می دانیم شرکت اچ تی سی هم به زودی فبلت 5 اینچی اش را وارد بازار خواهد کرد و امروز تصاویر جدیدی از این تلفن منتشر شده. محصولی که HTC Deluxe DLX نام دارد و در واقع مدل بین المللی تلفن HTC DROID DNA خواهد بود.

 



ادامه مطلب ...


Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

 



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان