HTC One با چیپست جدید Snapdragon 600 معرفی شد ، که این چیپست برای اولین بار با پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتز می باشد و بالاخره ما کنجکاو هستیم بینیم که چقدر عملکرد این پردازنده افزایش یافته است.


صادقانه بگوییم ، ما از این قدرت پردازنده HTC One بسیار هیجان زده شدیم ، هرچندکه ما انتظار هم داشتیم که بهترین عملکرد را انجام دهد ، اما برخی از نمرات واقعا شگفت انگیز بود.

نمره بنچمارک BenchmarkPi که برای HTC One ثبت شده ، بسیار فوق العاده است ، و با بیش از 100 میلی ثانیه اختلاف نسبت به اسمارت فون قبلی خود یعنی Sony Xperia Z در صدر قرار دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


در مورد HTC One اعلام شد که در ماه آینده در سراسر جهان راه اندازی خواهد شد ، قیمت این گوشی نیز در کشور انگلیش نیز تایید شد.


فروشگاه
Clove اعلام کرد که نسخه آنلاک HTC One در دو رنگ مشکی و نقره ای نیز با قیمت 510 پوند به فروش خواهد رسید(البته به نسخه قرمز این دستگاه اشاره ای نشد).

به هر حال این در واقع نقطه استارت خوبی برای گوشی flagship اندرویدی کمپانی HTC خواهد بود.

در حال حاضر قیمت این دستگاه از آیفون5 ارزانتر است.

این درحالی است که نسخه 16 گیگ آیفون5 با قیمت 529پوند و آیفون5 با حافظه ذخیره سازی بیشتر، که به اندازه همان HTC One می باشد با قیمت 599 پوند به فروش می رسد.

Phones4U هم HTC One را طی قرار داد با اپراتورهای مختلف انگلیس ارائه می کند.

شما می توانید طی قرار داد دو ساله با اپراتور وودافون این دستگاه را قیمت 99 پوند دستگاه را خریداری و 33 پوند در هر ماه پرداخت کنید.

اپراتور Orange این دستگاه را به صورت رایگاهن و با پرداخت 36 پوند در هر ماه ارائه می کند.

به هرحال تلاش HTC برای ارائه این دستگاه در بسیاری از بازارهای جهانی ، این شانس برای شما هم وجود دارد که بتوانید آن را خریداری کنید.


منبع:                                     



پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:HTC One X5,HTC DROID Incredible X,, :: 14:56 ::  نويسنده : Nima
 

13498551171 مشخصات احتمالي فون تبلت جديد HTC به بيرون درز کرد.

 

به نظر می رسد این اسمارت که فعلا آن را با نام HTC DLX می شناسیم، همان تبلتی است که پیش از این صحبت عرضه اختصاصی آن توسط اپراتور Verizon، بود. همچنین درباره نام این محصول هم، تا کنون شایعات فراوانی منتشر شده که از آن جمله می توان به HTC One X5 و HTC DROID Incredible X اشاره کرد.

بر اساس گزارش منتشره، مشخصات احتمالی این اسمارت فون به شرح زیر است:


- صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p HD
- پردازشگر Snapdragon S4 با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز
- رم ۱٫۵ گیگابایت
- امکان افزودن حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت
- اندروید ۴٫۱٫۲ جیلی بین
- یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربین دوم ۲ مگاپیکسل
- باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر

منبع : Androidcommunity

 

 



می دانیم شرکت اچ تی سی هم به زودی فبلت 5 اینچی اش را وارد بازار خواهد کرد و امروز تصاویر جدیدی از این تلفن منتشر شده. محصولی که HTC Deluxe DLX نام دارد و در واقع مدل بین المللی تلفن HTC DROID DNA خواهد بود.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان