کمپانی نوکیا در روز 18 آوریل 2013 (29 فروردین 1392) گزارش مالی سه ماهه نخست سال 2013 خود را منتشر نمود و علی رقم وجود برخی جنبه های مثبت در این گزارش، به ویژه در ارتباط با فروش اسمارت فون های لومیا، زیان عملیاتی و کاهش درآمدهای نوکیا موجب شد تا نگرانی های سهام داران از آینده غول فناوری فنلاند بیش از پیش گردد.

بر اساس گزارش منتشر شده، نوکیا در سه ماهه نخست سال 2013 درآمدی برابر 5.85 میلیارد یورو (در حدود 7.64 میلیارد دلار) داشت که نسبت به سه ماهه مشابه سال پیش کاهشی 20 درصدی و نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 کاهشی 27 درصدی را نشان می دهد. همچنین نوکیا نه تنها در این سه ماهه سودی را عاید سهامداران خود ننمود، بلکه با زیان عملیاتی 150 میلیون یورویی نوکیا هر سهم این کمپانی متحمل زیان عملیاتی 0.07 یورویی گردید (EPS برابر 0.07- یورو.)

با انتشار این گزارش ارزش هر سهم نوکیا در دو روز متوالی مجموعاً نزدیک به 14 درصد کاهش یافت و از 3.58 دلار در پایان معاملات روز 17 آوریل به 3.07 دلار در پایان معاملات روز 19 آوریل رسید. بدین ترتیب در حال حاضر ارزش کل سهام نوکیا 11.5 میلیارد دلار است.

Nokia Stock - 20 April 2013

نمودار بالا: ارزش هر سهم نوکیا طی یک سال گذشته

بر اساس گزارش نوکیا این کمپانی تقریباً در تمامی بهش ها با کاهش درآمدهای خود مواجه بوده است. با نگاهی به جدول زیر جزئیات کاهش درآمد نوکیا را به وضوح مشاهده می کنیم:

Nokia - Q1 2013 - Summary Financial Information

جدول بالا: خلاصه نتایج مالی نوکیا در سه ماهه نخست سال 2013

نوکیا در فروش گوشی های هوشمند خود با 32 درصد کاهش درآمد نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل و 5 درصد کاهش نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 مواجه شده. این کمپانی در سه ماهه نخست سال 2013 تعداد 6.1 میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده، در حالی که در سه ماهه مشابه سال 2012 تعداد 11.9 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده بود و در سه ماهه چهارم سال 2012 نیز 6.6 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رساند. بدین ترتیب نوکیا از نظر تعداد گوشی های هوشمند فروشی افتی 49 درصدی را نسبت به سه ماهه مشابه سال 2012 و افتی 8 درصدی را نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 تجربه نموده.

6.1 میلیون گوشی هوشمند فروشی نوکیا در سه ماهه نخست سال 2013 مشتمل بر 5.6 میلیون اسمارت فون لومیا (مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون) و 0.5 میلیون اسمارت فون مبتنی بر سیستم عامل سیمبیان است. از مثبت ترین و امیدوار کننده ترین بخش های گزارش نوکیا افزایش 27 درصدی فروش گوشی های لومیا است و برخی آمارها حاکی از آن است که نوکیا اکنون نزدیک به 80 درصد بازار گوشی های ویندوز فون را در اختیار خود دارد.

تصویر بالا: اسمارت فون لومیا 920 - شاخص ترین اسمارت فون کنونی نوکیا

تصویر بالا: اسمارت فون لومیا 920 - شاخص ترین اسمارت فون کنونی نوکیا

البته اگر گوشی های Asha این کمپانی را نیز در رده اسمارت فون ها در نظر بگیریم تعداد گوشی های هوشمند فروشی نوکیا به 11.1 میلیون عدد می رسد. لازم به ذکر است که اکثر کارشناسان گوشی های Asha را فیچر فون محسوب می کنند و جالب اینجاست که نوکیا در بخشی از گزارش خود آنها را "اسمارت فون" در نظر گرفته ولی در محاسبه سطر مربوط به "اسمارت دیوایس" ها رقم یاد شده را در نظر نگرفته است.

وضع نوکیا در فروش فیچرفون ها (گوشی های غیر هوشمند) نیز روندی مشابه را طی کرده و نوکیا با کاهش 31 درصدی درآمدهای خود نسبت به فصل نخست سال 2012 و کاهش 36 درصدی نسبت به فصل مالی چهارم سال گذشته مواجه شده. تعداد فیچرفون های فروشی این کمپانی نیز در سه ماهه نخست سال 2013 به 55.8 میلیون دستگاه رسیده، در حالی که در سه ماهه مشابه سال گذشته 70.8 میلیون دستگاه و در سه ماهه چهارم سال 2012 نیز این کمپانی 79.6 فیچر فون را به فروش رسانده بوده.

دو منبع اصلی دیگر درآمدهای نوکیا سرویس های نقشه این کمپانی با نام HERE و سهم نوکیا از شراکت این کمپانی با کمپانی زیمنس در شبکه نوکیا-زیمنس است. درآمد نوکیا از این منابع نیز نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل به ترتیب 22 و 5 درصد کاهش داشته و نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 نیز به ترتیب به میزان 22 و 30 درصد کاهش نشان می دهد و به نظر می رسد که نوکیا در این بخش ها هم با مشکلات فراوانی دست به گریبان است.

اگر بخواهیم تغییرات بازار دستگاه ها و سرویس های نوکیا را از منظر منطقه جغرافیایی مورد موشکافی بیشتری قرار دهیم باید به جداول زیر رجوع کنیم:

Nokia - Q1 2013 - Geographic Area Report

جدول بالا: میزان فروش دستگاه ها و سرویس های نوکیا بر اساس منطقه جغرافیایی

 

Nokia - Q1 2013 - Geographic Area Report

جدول بالا: تعداد فروش گوشی های موبایل نوکیا بر اساس منطقه جغرافیایی

بر اساس این جداول نوکیا نسبت به سه ماهه نخست سال 2012 شاهد بیشترین کاهش درآمد خود در چین (کاهش 56 درصدی) بوده است. البته تعداد گوشی های فروشی این کمپانی در چین نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 20 درصد رشد داشته که می تواند بارقه های امیدی را در دل سهامداران آن روشن کند. ظاهراً تلاش های نوکیا و یاری مایکروسافت در بازکردن جای پای نوکیا در بازار آمریکا نیز هنوز ثمربخش نبوده و نوکیا باید بیش از پیش به تلاش خود برای نفوذ به این بازار ادامه دهد. شاید اگر شایعات عرضه لومیا 928 برای اپراتور ورایزون آمریکا صحت داشته باشد نوکیا بتواند به هدف خود در بازار آمریکا نزدیک تر شود.

نوکیا پیش بینی نموده که در سه ماهه دوم سال 2013 با گسترش عرضه اسمارت فون های لومیای خود شاهد رشدی بیش از رشد 27 درصدی سه ماهه نخست برای این گوشی ها باشد. بدین ترتیب نوکیا فروش حداقل 7.1 میلیون گوشی لومیا را در سه ماهه دوم مد نظر دارد. اگر شایعات درست باشد و نوکیا به عرضه تبلت نیز روی آورد می توان امیدوار بود که منبع درآمد دیگری برای این کمپانی فراهم می شود.

در کنار چالش های نوکیا برای افزایش سهم خود از بازار گوشی های هوشمند رده بالا که تا حد زیادی نیز به مقبولیت اکوسیستم ویندوز فون مایکروسافت وابسته است، این کمپانی با چالش هایی در بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت و فیچرفون ها مواجه است. نوکیا در بازارهای رو به رشد و پرازدحامی نظیر چین و هند که در گذشته محل یکه تازی این کمپانی بوده با تهدیداتی از سوی کمپانی های هواوی، زد تی ئی، سامسونگ و دیگران مواجه است و عرضه گوشی های اندرویدی ارزان قیمت از سوی این کمپانی ها ممکن است سهم نوکیا از این بازارها را بیش از پیش به مخاطره اندازد.

منبع : Nokia



 

 


کمپانی کره ای سامسونگ اسامی گوشی های کهکشانی خود که به نسخه 5 سیستم عامل اندروید ارتقا خواهند یافت ، اعلام کرده است . با نگاه به لیستی که این شرکت ارائه کرده است این ذهنیت را برای خیلی ها به وجود می آورد که این آپدیت شامل حال تمامی گوشی های سری گالاکسی می شود . اما باید گفت که سامسونگ تنها چند محصول خود از جمله گوشی های هوشمند Galaxy S IV ، Galaxy S III ، Galaxy Note II و دو تبلت Galaxy Note 8.0 و Galaxy Note 10.1 را در این لیست به روز رسانی جای داده است . اما این تمام داستان نبوده و سامسونگ برای اینکه کاربران خود را بیش از این در انتظار به روز رسانی قرار ندهد ، آپدیت اندروید 4.2.2 را نیز در برنامه کاری خود قرار داده تا از قابلیت ها و امکانات این سیستم عامل محبوب نهایت استفاده اتخاذ شود . بر طبق اطلاعات موجود ، قرار است لیست دیگری از گوشی های سامسونگ منتشر شود که به طور حتم کاربران بیشتری می توانند از نسخه جدید اندروید بهره ببرند . گوشی های هوشمندی که به اندروید نسخه 4.2.2 به روز رسانی خواهند شد ، به شرح ذیل می باشند :


GT-I9080 - Galaxy Grand
GT-I9082 - Galaxy Grand DUOS
GT-I8160 - Galaxy Ace 2
GT-I8190 - Galaxy S III mini
GT-I8530 - Galaxy Beam
GT-I8730 - Galaxy Express
GT-I9070 - Galaxy S Advance
GT-I9100 - Galaxy S II
GT-I9105 - Galaxy S II Plus
GT-I9260 - Galaxy Premier
GT-N7000 - Galaxy Note
GT-S6310 - Galaxy Young
GT-S6312 - Galaxy Young DUOS
GT-S6810 - Galaxy Fame
GT-S7710 - Galaxy X Cover 2



روی آن یک نمایشگر ۱ اینچی پیدا می کنید و باطری آن برای ۲ ساعت مکالمه و ۱۲ روز حالت انتظار کفایت می کند. می توانید روی آن ایمیل تان را هم چک کنید. اما خبری از بلوتوث و دیگر امکانات، مانند پخش موسیقی نیست.

 

به گزارش سیتنا به نقل از افکارنیوز، اگر به خاطر داشته باشید، قبل از تولد تلفن های هوشمند رقابت شرکت های سازنده بر سر کوچک کردن تلفن ها بود. ولی با ظهور تلفن های هوشمند شاهد رقابت بر سر بزرگ کردن آنها هستیم.

اما در این میان یک اپراتور ژاپنی به نام Willcom تصمیم گرفته به روند کوچک سازی تلفن ها ادامه دهد و حالا مدل جدید تلفن این شرکت ادعا می کند که کوچک ترین و سبک ترین تلفن همراه جهان است.

نامش Phone Strap ۲ است و ابعاد آن تنها ۳۲ در ۷۰ در ۱۰.۷ میلیمتر است و وزن اش ۳۲ گرم است. بنابراین شرکت سازنده اش می تواند ادعا کند که این تلفن راحت تر از تمام تلفن های دیگر از جیب خارج می شود.

روی آن یک نمایشگر ۱ اینچی پیدا می کنید و باطری آن برای ۲ ساعت مکالمه و ۱۲ روز حالت انتظار کفایت می کند. می توانید روی آن ایمیل تان را هم چک کنید. اما خبری از بلوتوث و دیگر امکانات، مانند پخش موسیقی نیست.

این گوشی کوچک در سه رنگ مختلف به صورت رسمی فقط در ژاپن وارد بازار خواهد شد.



 

نخستین گوشی‌ هوشمند کاملا شفاف دنیا در حد نمونه اولیه توسط شرکت تایوانی Polytron ساخته شده است.
گوشی هوشمند گوشی با روکش شیشه گوشی از جنس شیشه نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف  نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف


ادامه مطلب ...


No-Gravity

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به اندازه کافی برای انجام بازی No Gravity شجاع هستید ؟
برای انجام این بازی و البته کسب پیروزی در آن می بایست هیچ گونه ترس و اضطرابی به خاطر پرواز بر فراز موانع خطرناک و رفتن به ماموریت هایی که در آن از سلاح های مرگبار استفاده می شود نداشته باشید .
اگر تا این اندازه شجاعت دارید پس هم اکنون بازی No Gravity را دانلود کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود !

این بازی که در ابتدا برای iOS و به عنوان بخشی از بازی های نبرد فضایی ارایه شد با کسب موفقیتی پیش بینی نشده که به واسطه گیم پلی جذابش بود برای اندروید ارایه گردیده است . این بازی در ۳۱ ماموریت مختلف و با ساعت های گیم پلی انجام خواهد پذیرفت . هر چه به مراحل بالاتر می روید بر میزان سختی و البته خطری که با آنها رو به رو می شوید افزوده خواهد شد



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:Moon+ Reader Pro v1,9,2,نرم افزار Moon+ Reader Pro v1,9,2 , :: 8:49 ::  نويسنده : Nima

Moon+-Reader-Pro

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Moon+ Reader Pro نرم افزاری است حرفه ای و البته قدرتمند که می تواند نقش کتابخوان شما را به بهترین گونه ممکن ایفا کند .
این برنامه که پشتیبانی از کتابخانه های آنلاین را نیز در لیست قابلیت های خود دارد امکان باز کردن فرمت های txt/html/epub/umd/fb2/zip/OPDS را در اختیار شما قرار خواهد داد .
یکی از مهم ترین امکانات هر کتاب خوان می تواند قابلیت سوییچ به حالت شب یا روز ( نور کم و زیاد ) باشد که خوشبخاته این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۰ پوسته مختلف می تواند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف ساخته و بهترین شرایط را برای مطالعه تان فراهم آورد . از جمله دیگر قابلیت ها می توان به اسکرول خودکار ( بالا یا پایین کردن صفحه بدون دخالت شما ) ، محافظت از چشم هنگام مطالعه های طولانی مدت ، بوکمارک کردن قسمت های دلخواه و جستجو در متون اشاره نمود .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 7:29 ::  نويسنده : Nima

WiFi-Meter

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

WiFi Meter برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید به لیست وای فای های قابل شناسایی توسط دستگاه تحت اندرویدتان دسترسی پیدا نموده و اطلاعات کاملی از قبیل نام ، کانال ، کدگذاری امنیتی و نیز قدرت سیگنال های دریافتی مربوط به هر شبکه را مشاهده نمایید . برای انجام این کار تنها کافیست وای فای گوشی یا تبلت تان روشن بوده و بر روی دکمه Scan کلیک نمایید تا پس از چند ثانیه تمامی شبکه های وایرلس برای شما ظاهر گردند .



ادامه مطلب ...


Big River Fishing 3D

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا برای شکار ماهی های برترین و بزرگترین رودخانه های دنیا آماده اید ؟
آیا می خواهید تجربه ای جدید در ماهیگیری را برای خود رقم بزنید ؟

Big River Fishing 3D نام بازی بسیار زیبایی است که در آن می بایست با قرار گیری در محیطی ۳ بعدی که از فیزیکی واقع گرایانه بهره جسته است اقدام به گرفتن ماهی ها کنید . رودهای موجود در جنگل های آمازون ، رود نیل و حتی رود میسیسیپی از جمله مکان هایی هستند که در آنها خواهید توانست ماهیگیری کنید . بیش از ۲۰ گونه مختلف از ماهی ها در این بازی گنجانده شده اند که هر یک به زیبایی هر چه تمام تر طراحی گردیده اند .



ادامه مطلب ...


در حالي که مدت زمان زيادي از عرضه گوشي آي فون 5 اپل نگذشته، اطلاعاتي راجع به نسخه بعدي آي فون منتشر شده است.


به تازگي تصاويري از گوشي جديد اپل منتشر شده که گفته مي شود اين تصاوير توسط کارمندان اپل لو رفته است.تصاويري که از گوشي آي فون بعدي اپل منتشر شده، از بخش داخلي بدنه گوشي است که پردازنده و باتري آن را نمايش مي دهد.

پردازنده در اين گوشي نسبت به نسخه قبلي آي فون پرسرعت تر و باتري حجم بزرگ تري از محفظه داخلي را به خود اختصاص داده است.
انتظار مي رود اين گوشي همانند آي فون 5 با صفحه نمايش چهار اينچي به بازار بيايد.

البته هنوز مشخص نيست که اين گوشي با چه نامي به بازار خواهد آمد، اما به نظر مي رسد که يکي از نام هاي iPhone 5S، iPhone 6، يا new iPhone براي آن در نظر گرفته شود.

انتظار مي رود اين گوشي پاييز سال آينده به بازار بيايد.آي فون ۵ نسل ششم و آخرين نسخه معرفي شده از گوشي‌هاي هوشمندي است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده‌ است. آي فون ۵ در جريان کنفرانس اپل در سان فرانسيسکو معرفي شد.

اين نسخه از گوشي آي فون سراسر از آلومينيوم و شيشه ساخته ‌شده ‌است و از آي او اس ۶ بهره مي‌برد.

آي فون ۵ طبق ادعاي اپل، هم اکنون نازک ترين گوشي هوشمند ارايه شده‌ توسط اين شرکت است. آي فون ۵ نيز همانند آي فون 4S به دستيار صوتي هوشمند Siri مجهز شده است.

در ادامه تصاویری احتمالی از محصول آینده اپل را می‌بینید.







   


 

PadFone Infinity
پدفون اینفینیتی

 

Asus PadFone Infinity ایسوس

ادامه عکس و مشخصات در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


کمپانی ایسوس تنها چند ماه پس از عرضه پدفون 2 به بازار تصمیم گرفت تا در کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) به معرفی نسخه جدید ابزار ترکیبی خود -- با نام پدفون اینفینیتی -- بپردازد که همچون نسخه های پیشین مشتمل بر یک گوشی هوشمند و یک پد تبلت (داک) است.

در حقیقت مفهوم این ابزار ترکیبی نسبت به نسخه های پیشین تغییری نکرده و تنها تعدادی از ویژگی های آن ارتقاء یافته است. پدفون اینفینیتی را نیز می توان یک وسیله دورگه نامید: گوشی هوشمند 5 اینچی (فون) که به تنهایی می تواند کار کند و با قرار گرفتن در داخل یک قاب (پد) به تبلتی 10.1 اینچی بدل شود. بدین ترتیب نیاز به همگام سازی اطلاعات بر روی گوشی و تبلت دیگر وجود نخواهد داشت و می توان از یک سیم کارت و یک پلن دیتا برای هر دو وسیله استفاده کرد.

بدنه یکپارچه اسمارت فون پدفون اینفینیتی از آلیاژی از آلومینیوم ساخته شده و ظاهری شکیل به آن داده است. پشت گوشی به صورت فلز برس خورده (Brushed Metal) است و کلید های فیزیکی برجسته در کناره گوشی به خوبی احساس فیزیکی یک کلید را به کاربر منتقل می کنند.

صفحه نمایش 5 اینچی اسمارت فون پدفون اینفینیتی رزولوشنی برابر 1080x1920 پیکسل (Full HD) دارد که با توجه به قطر آن تراکم مناسب 441 پیکسل بر اینچ را خواهد داشت. صفحه نمایش 10.1 اینچی پد تبلت نیز رزولوشن 1200x1920 پیکسلی (WUXGA) و تراکم 224 پیکسل بر اینچ دارد. هر دو صفحه نمایش از نوع +Super IPS هستند.

Asus PadFone Infinity - پدفون اینفینیتی ایسوس



ادامه مطلب ...


برندگان هجدهمین دوره جوایز جهانی موبایل (Global Mobile Awards) در کنگره جهانی موبایل 2013 که در بارسلون اسپانیا برگزار می شود در روز دوم برگزاری این کنگره معرفی شدند.

نتایج این رقابت که شاید بتوان آن را اسکار دنیای موبایل نامید تنها دو روز پس از مشخص شدن نتایج رقابت اسکار سینمایی منتشر شد.

امسال این رقابت در 8 بخش مختلف که هر یک شامل زیر شاخه های گوناگونی بود (در کل بیش از 30 زیر شاخه) صورت پذیرفت.



ادامه مطلب ...


بالاخره تاریخ معرفی نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی سامسونگ رسماً تأیید شد و باید منتظر رونمایی از گلکسی اس 4 در روز 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) در نیویورک باشیم.

با آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) در بارسلون، مطلب فوق به تأیید نمایندگان سامسونگ رسید و دعوتنامه های مراسم نیویورک نیز به زودی توسط این کمپانی برای اصحاب رسانه های مطرح فناوری جهان ارسال می شود.

JK Shin -- رئیس بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس -- در مورد رونمایی از نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی اس در نیویورک چنین اظهار داشته است:

«سال پیش ما گلکسی اس 3 را در لندن معرفی نمودیم و امسال مکان معرفی را [به نیویورک] تغییر دادیم... سیل تقاضاهای اپراتورهای آمریکایی برای رونمایی از گلکسی اس 4 در این کشور به سمت ما سرازیر شده است.»

گمانه زنی ها حاکی از آن است که گلکسی اس 4 نسبت به نسل پیشین خود صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر، دوربینی قوی تر و پردازنده ای سریعتر خواهد داشت و به نسخه 4.2.2 اندروید مجهز خواهد بود.

به نظر می رسد در سال 2013 نبرد سنگینی میان بزرگان دنیای اسمارت فون ها -- خصوصاً در بازار آمریکا -- رخ خواهد داد و اکثر کمپانی ها با دستی پر به میدان می آیند. گویا چالش های بیشتری در این بازار پیش روی اپل خواهد بود.

--------------------

به روز رسانی: در همان روز نخست برگزاری MWC 2013 دعوتنامه مراسم 14 مارس سامسونگ به دست رسانه های رسید. بدیهی به نظر می رسد که به کار گیری رقم 4 به جای کلمه for باز هم حکایت از رونمایی از گلکسی اس 4 دارد.

ساعت برگزاری این مراسم به وقت نیویورک 7 بعد از ظهر و به وقت ایران 3:30 (بامداد 25 اسفند) خواهد بود.

Samsung Unpacked 2013

منبع : Reuters



کمپانی نوکیا با دستی پر به کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) آمد و در روز نخست برگزاری این کنگره 4 گوشی جدید خود را معرفی نمود.

البته همان گونه که انتظار می رفت این کمپانی اسمارت فون خارق العاده ای را معرفی ننمود و آنچه بیشتر در مراسم معرفی محصولات نوکیا جلب توجه می کرد تأکید این کمپانی بر عرضه گوشی هایی برای بخش میانی و پائینی بازار بود.

در میان گوشی های معرفی شده توسط نوکیا، ارزان ترین اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون 8 که این کمپانی تا کنون معرفی نموده (لومیا 520) با قیمت 139 یورو و نیز ارزانترین گوشی نوکیا (نوکیا 105) با قیمت تنها 15 یورو به چشم می خورد.

دو گوشی معرفی شده دیگر عبارت بودند از اسمارت فون لومیا 720 با قیمت حدود 249 یورو و فیچر فون نوکیا 301 با قیمت حدود 65 یورو.

Nokia at MWC 2013

تصویر بالا به ترتیب از چپ به راست: نوکیا 105، نوکیا 301، لومیا 520 و لومیا 720



ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ در روز 24 فوریه 2013 (6 اسفند 1391) یعنی یک روز مانده به آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) به معرفی عضوی جدید از خانواده محصولات نوت خود پرداخت. این تبلت جدید که گلکسی نوت 8.0 نام دارد مطابق آنچه از نامش پیداست به یک صفحه نمایش 8.0 اینچی مجهز است و در اصل ابعادی بین فبلت (فون/تبلت) گلکسی نوت 2 و تبلت گلکسی نوت 10.1 دارد.

عرضه این تبلت بار دیگر حکایت از رونق بازار تبلت های دارای سایز متوسط (نظیر آی پد مینی اپل) و عزم سامسونگ برای بهره برداری هرچه بیشتر از این بازار دارد. امکان گرفتن این تبلت ها به راحتی در یک دست و در عین حال کوچک نبودن صفحه نمایش را می توان از دلایل گرایش بسیاری از کاربران به تبلت های دارای سایز متوسط دانست.

تبلت جدید سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود: یکی با کد N5100 که با پشتیبانی از میکرو سیم کارت دارای قابلیت ارتباط صوتی و ارسال SMS و MMS است و دیگری با کد N5110 که فاقد قابلیت های یاد شده بوده و از سیم کارت پشتیبانی نمی کند.

Samsung Galaxy Note 8.0 - سامسونگ گلکسی نوت 8.0



ادامه مطلب ...


کمپانی چینی هواوی که با سرعتی شگفت آور در حال بدست آوردن سهم بیشتر از بازار گوشی های هوشمند است و توانست در سه ماهه چهارم سال 2012 پس از سامسونگ و اپل در مکان سوم رده بندی تولید کنندگان گوشی های هوشمند جهان قرار گیرد ()، کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) را فرصتی مغتنم برای معرفی محصول جدید خود دانست.

مراسم معرفی اسمارت فون جدید هواوی -- با نام Ascend P2 -- یک روز پیش از آغاز رسمی MWC 2013 برگزار گردید. هواوی همچنین در کنگره جهانی موبایل 2013 از کمپین برندسازی خود -- با عنوان Make it Possible -- نیز رونمایی نمود.

Richard Yu مدیر عامل گروه تجاری بازار مصرفی هواوی در مورد گوشی Ascend P2 می گوید:

«Ascend P2 ترکیبی ایده آل از زیبایی و قدرت است و اثبات می کند که وقتی یک گوشی هوشمند تمام و کمال احتیاج دارید نیازی به کم گذاشتن از هیچ چیز نیست [مثلاً قربانی کردن زیبایی برای بدست آوردن قدرت بالا.] این گوشی نتیجه تعهد ما به مصرف کنندگان جهانی برای فراهم آوردن یک تجربه کاربری فوق العاده از گوشی هوشمند با فناوری بالا است.»

Huawei Ascend P2 - هواوی اسند پی 2



ادامه مطلب ...


یک بار دیگر مشخصاتی از اسمارت فون آینده هاوایی(Ascend P2) نیز به بیرون درز شد.

سایت GizChin عکسی از این دستگاه نشان داده است ، که عکس دقیقا از جایی که برچسب " 13.0 FHD" در زیر سنسور دوربین را نشان می دهد ، گرفته شده است . همچنین فلش دوگانه LED هم در عکس مشاهده می شود.

این گوشی پرچمدار آینده هاوایی نیز در جمع گوشیهای 13 مگاپیکسلی نیز خواهد پیوست.


ضمنا علاوه بر رنگ سفید این گوشی که در عکس کاملا مشخص است ، جک صوتی 3.5 میلیمتری و همچنین دکمه پاور و ولوم تنظیم صدا در سمت راست این دستگاه مشاهده می کنید.


ضمنا بقیه مشخصاتی که قبلا به بیرون درز شده ، شامل موارد زیر می باشد.

- صفحه نمایش 4.7 اینچی ، با رزولوشن 1080p
- پردازنده چهار هسته ای 1.8GHz با 2 گیگا بایت حافظه RAM
- باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید Jelly Bean
- حافظه داخلی 8 یا 16 گیگا بایتی ، ( در مورد قابلیت ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی ،هنوز چیزی اشاره نشده)

انتظار می رود که هاوایی این دستگاه را در نمایشگاه MWC بارسلونا نیز نیز معرفی کند و ما هم خبرهای جدید در مورد این دستگاه نیز در اختیارتان قرار خواهیم گذاشت.



ممکن است که هنوز 6 هفته دیگر تا انتظار رسمی فریمور لوبیای ژله ای برای Xperia S داشته باشیم ، اما اگر شما دوست دارید ببیند که چه چیزهایی در این فریمور جدید وجود دارید ، باید بدانید که این فریمور به بیرون درز کرده است . فریمور version 6.2.B.0.68 اندروید 4.1.2 و دارای کرنل 3.4 می باشد .


چون با هر
رام به بیرون درز کرده ، تعداد از قابلیت های دستگاه مانند دریافت سیگنال شبکه کار نمی کند ، پس فقط اگر می خواهید ویژگی های جدید را امتحان کنید ، این رام را دانلود کنید .
این یک فریمور توسعه دهندگی است که برای تولید دستگاه ها پورت شده است ، بنابراین فقط روی
بوت لودر های باز کار خواهد کرد . برای دانلود این رام به لینک زیر مراجعه کنید .

کد:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154723

منبع :



جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 -

این فرمور هنوز توسط سامسونگ تحت آزمایش است و احتمالا سامسونگ فرمور رسمی 4.2.1 را بعد از معرفی گلکسی اس 4 ، برای دیوایسهای گلکسی اس 3 عرضه خواهد کرد. ت

تغییرات جدید در فرمور I9300XXUFMB3 به قرار زیرند:

  • اندروید 4.2.1 - JOP 40D
  • بهبود Ripple Effect در صفحه لاک اسکرین
  • لاک اسکرین جدید اندروید 4.2.1 به همراه ویجت های آن
  • DayDream
  • اضافات جدید در مرکز اعلانات
  • اعلانات کاربردی تر شده اند
  • کنترل صوتی برنامه های مختلف با Voice
  •  


هشدار: این فرمور از یک دیوایس دیگر ریپک شده و به یک فایل قابل فلش با اودین تبدیل شده است.

این فرمور کانتر باینری دیوایس شما را افزایش خواهد داد. این فرمور همچنین وضعیت دیوایس شما را به "Modified" تغییر خواهد داد. این فرمور شامل فایل Modem نیست. پس این بدین معناست که مودمی که الان شما از آن استفاده میکنید بعد از فلش کردن این رام همچنان باقی خواهد ماند. همچنین توجه کنید که این فرمور رسمی نیست، پس از طریق Kies قابل دسترس نبوده و بدلیل رسمی نبودن نیز بدون باگ نخواهد بود.

اما طبق گفته سایت Sammobile، این فرمور جدید بطور کامل تست شده است و همانند فرمور های رسمی دیگر بخوبی کار میکند.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان