پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:ویجت بسازید Zooper Widget Pro v1,92, :: 18:37 ::  نويسنده : Nima

اگر علاقمند به ویجت های ساده و مینیمالیستی و در عین حال زیبا هستید Zooper Widget Pro را امتحان کنید. این برنامه که شبیه به برنامه Minimalistic Text می باشد در ابتدا دارای چندین فونت متنوع است و با آن می توانید خودتان ویجت طراحی کنید. این ویجت می تواند ویجت ساعت، تقویم، باتری، آب و هوا، مشخصات سیستمی، زمان طلوع و غروب آفتاب و … باشد که به صورت عددی، حروفی و با استایل های متفاوت و زیبایی قابل طراحی است. اگر برای گوشی اندرویدی خود خلاقیت به خرج می دهید این برنامه را از دست ندهید.

 



ادامه مطلب ...


 

جیلبریک پایدار iOS 6.1 برای آیفون 5 و آیفون 4S آماده شد

همانطور که می دانید امروز اپل نسخه پنجم iOS 6.1 Beta را عرضه کرد که البته کمی مشکوک به نظر می رسید، زیرا ID آن بتا نبود و شبیه به نسخه اصلی بود. از این رو بسیاری از هکرها بر این باورند که اپل قصد دارد بدون عرضه نسخه GM، نسخه اصلی را ارائه کند. حال پس از ارائه این نسخه، Pod2g در مصاحبه اش که توسط iDigital Times تهیه شده، اعلام کرد که جیلبریک پایدار (Untethered) فریمور 6.1 و 6 آماده شده است اما تا زمانی که اپل نسخه اصلی iOS 6.1 را عرضه نکند، جیلبریک ارائه عمومی نخواهد شد.

Pod2g اعلام کرد افرادی که در تیم جدید Evad3rs تلاش بسیاری کردند، Planetbeing و Pimskeks بودند. این 2 نفر کسانی بودند که توانستند، حفره های بسیاری را در iOS 6 بیابند. من در آخر کار به این تیم پیوستم تا با ایده های جدید کار را به پایان برسانیم.

در بین هکرها، PosixNinja هم بیکار نمانده بود. او نیز حفره های بسیاری را یافته که به گفته Pod2g و خود او، آینده روشنی برای جیلبریک خواهد بود. بدین معنا که اگر این جست و جو ها نتیجه بگیرد، به احتمال زیاد iOS 7 نیز پیش از عرضه قابل جیلبریک خواهد شد.

 

 

 

 



بازی زیبای اسکی APO Snow

هم اکنون در زمستان به سر می بریم، پس بد نیست به دیوایس خود هم حال و هوای زمستانی دهیم، آن هم با بازی های زمستانی. این بار برای شما بازی اسکی برفی APO Snow را در کافه اپل قرار داده ایم. این بازی یکی از معروفترین بازیهای اسکی است که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است. پیشنهاد می کنم این بازی فوق العاده زیبا را از دست ندهید.



ادامه مطلب ...


icon
 

 شما شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سیستم‌عامل iOS هستید که اکشنی بی‌وقفه را به همراه جلوه‌های بصری فوق‌العاده،در یک داستان حماسی،به شما عرضه خواهد کرد.در این بازی زیبا باید با اسلحه‌های متنوعی که در اختیار دارید،در حالت تک‌نفره و یا حتی حالت مالتی‌پلیر،به جنگ با دشمنان خود بروید.

 



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده زیبا و جذاب Dead Trigger 

در همان ابتدا نام بازی را می بریم زیرا مطمئن هستیم، این بازی را به خوبی می شناسید. Dead Trigger نام این بازی است. Dead Trigger توانسته در میان بازیهای تیراندازی اکشن، مقام اول را کسب کند و با Rage به رقابت بپردازد. شما در این بازی باید خودتان را از دست زامبی ها نجات دهید. حواستان به همه جا باشد زیرا از زمین و آسمان زامبی به سوی شما حمله ور خواهد شد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر Modern Combat 4: Zero Hour

سرانجام پس از مدتها انتظار، بازی خارق العاده زیبای Modern Combat 4: Zero Hour عرضه شد. به جرات می توان گفت این بازی طوفان GameLoft است که در AppStore به پا کرده است. این بازی به قدری گرافیکش زیباست که جایی برای صحبت باقی نمی گذارد. موتور گرافیکی این بازی از قویترین موتورهای بازی سازی جهان است که GameLoft از پیش درباره آن صحبت های بسیاری کرده بود. با تجربه این بازی واقعاً جنگ را به دیوایس خود می آوریدف پس پیش بروید و نترسید. این بازی قدرتی دارد که همگی را در جای خود میخکوب کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را از کافه اپل به صورت رایگان حتماً دانلود کنید. با اینکه حجمش بالاست اما ارزش تجربه کردن دارد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


و بلاخره مسابقه خیابانی که دستگاه های iOS منتظرش بودند. "(PocketGamer، 9/10 جایزه طلا)
کمربند ایمنی، ضربه و گاز ، شما را برای سوار شدن به ماشین ها وارد ترقیب می کند. پیشی جستن از پلیس، پیشدستی از رقیب . آیا شما جرات دارید؟
فرار همیشگی از  نیروی پلیس در حالی که شما با روروک مخصوص بچه ها در خیابان برخورد  می کنید. با استفاده از اتومبیل های  مانند SRTو GTS پورشه 911 کاررا S، هامر H1 آلفا.
از صفر تا MOST WANTED ...
انتخاب و سفارشی کردن بیش از 40 اتومبیل منحصر به فرد
لمس یا کج کردن برای هدایت
کسب امتیاز سرعت برای باز کردن ماشین های جدید

رقبای شما همه کاری  می کنند تا شما را از رسیدن به رتبه های بالا متوقف کنند - اما در این دنیا، تنها یکی می تواند تحت تعقیب باشد.

 

 

دانلود بازی Need for Speed™ Most Wanted نسخه 1.0.2

 

 

لینک دانلود مستقیم در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


mzm
 

** آپدیت به ورژن ۱٫۰٫۵ **

پس از مدتی انتظار شرکت EA بازی فوق العاده  FIFA 13 را برای iDevice ها منتشر کرد.  FIFA 13 دقایقی پیش بر روی اپ استور نیوزلند که در اکثر مواقع سریع تر از سایر کشور ها عمل می کنید قرار گرفت. این بازی که به جرات می توان گفت بهترین بازی فوتبال در بین بازی های منتشر شده در این سبک برای سیستم عامل ios است به صورت یونیورسال است. با گیم پلی این بازی می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید و هر چه را که در سر می پرورانید به راحتی اجرا کنید. FIFA 13 دارای ۳۰ لیگ، ۵۰۰تیم و بیش از ۱۵,۰۰۰ بازیکن است و بازی ها در ۳۲ استادیوم معتبر دنیا برگزار می شوند.از سرویس  iCloud و حالت مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند. فکر نکنم این بازی نیاز به توضیح بیشتر داشته باشه!



ادامه مطلب ...


 

asphalt
 

اپدیت نسخه ۱٫۰٫۷

 بازی Asphalt7 منتشر شد! و ما نیز در کمترین زمان ممکن این بازی را در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم. کمتر کسی پیش میاد که سری های قبلی  این بازی زیبا رو تجربه نکرده باشه بازی از شرکت گیم لافت که واقعا یک بازی ماشین تمام عیار هستش! در این نسخه ۶۰ ماشین مختلف از شرکت های معروف وجود دارد و شما می توانید اونها رو در حالت های مختلف بازی کنید. کرکر بازی most_uniQue معروف هستش. توضیح نیاز نداره امیدوارم لذت ببرید. این بازی به صورت یوینورسال منتشر شده.



ادامه مطلب ...


13516267731 بازی اکشن SHADOWGUN: DeadZone v0.3.0b +دیتا

در این بازی اوضاع جهان به هم ریخته است و شخصی دستگاهی را تولید کرده که با آن قصد تسخیر جهان را دارد. شما باید این شخص را دستگری کنید و او را نابود کنید تا به هدف خود نرسد. لازم به ذکر است که این کار خیلی سخت است و شما باید نهایت تلاش خود را برای دستگیری وی انجام دهید. این بازی مخصوص پردازنده tegra 3 میباشد و  بر روی این گوشی ها اجرا میشود.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:HTC One X5,HTC DROID Incredible X,, :: 14:56 ::  نويسنده : Nima
 

13498551171 مشخصات احتمالي فون تبلت جديد HTC به بيرون درز کرد.

 

به نظر می رسد این اسمارت که فعلا آن را با نام HTC DLX می شناسیم، همان تبلتی است که پیش از این صحبت عرضه اختصاصی آن توسط اپراتور Verizon، بود. همچنین درباره نام این محصول هم، تا کنون شایعات فراوانی منتشر شده که از آن جمله می توان به HTC One X5 و HTC DROID Incredible X اشاره کرد.

بر اساس گزارش منتشره، مشخصات احتمالی این اسمارت فون به شرح زیر است:


- صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p HD
- پردازشگر Snapdragon S4 با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز
- رم ۱٫۵ گیگابایت
- امکان افزودن حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت
- اندروید ۴٫۱٫۲ جیلی بین
- یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربین دوم ۲ مگاپیکسل
- باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر

منبع : Androidcommunity

 

 



 

13534388641 نرم افزار تغییر فونت گوشی iFont v2.2.1

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا فونت گوشی آندرویدی خود را تغییر دهید. این نرم افزار حاوی فونت های زیبا و مختلف میباشد که میتوانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


13534403991 بازی استراتژیک زیبای Fortress Under Siege v1.02

در این بازی طی توطئه ای به پادشاه حمله میکنند و شما باید جان شاه را نجات دهید.در این بازی شما باید خطرناک ترین لحظه ها را سپری کنید و پشت سر بگذارید تا بتوانید پادشاه خود را نجات دهید. باید از قلعه های امپراطوری خود دفاع کنید و اجازه ندهید که فرو بریزند. لازم به ذکر است که شما نیز میتوانید از کمانداران حرفه ای استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


 

13536073891 نرم افزار دفترچه یادداشت AK Notepad v2.4.2

با این نرم افزار میتاونید به سادگی همه چیز را یادداشت کنید. بدون شک اکثر افراد فراموش کار هستند و نیاز به دفترچه یادداشت دارند.  با این نرم افزار به راحتی میتوانید به برنامه های خود سازمان دهید.



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان