Xperia Z با بهره گیری از صفحه نمایش 5 اینچی Reality Display که از رزولوشن Full HD با تعداد پیکسل 1920x1080 و تراکم پیکسلی بسیار بالای 443 پیکسل بر اینچ برخوردار است، نوید دیدن ویدیوهای 1080p و تصاویر درخشان و بسیار شفاف را به کاربران می دهد. این صفحه نمایش در کنار درخشندگی فوق العاده، از طیف رنگی بسیار گسترده ای نیز پشتیبانی می کند. بهره گیری از نسل دوم موتور Mobile Bravia ، بهینه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز برای این صفحه نمایش به ارمغان می آورد. بدین ترتیب می توان صفحه نمایش Xperia Z را یک صفحه نمایش هوشمند قلمداد نمود.

Sony Xperia Z

Kuni Suzuki -- رئیس سونی موبایل کامیونیکیشنز -- عنوان داشته که کمپانی سونی نیم قرن نوآوری در حوزه تلویزیون، تصویر برداری، موسیقی، فیلم و بازی خود را برای خلق تجربه یک سوپرفون به کار گرفته و حاصل آن Xperia Z است.

Xperia Z در حوزه تصویر برداری نیز حرف های بسیاری در مقابل رقبای خود دارد. دوربین 13.1 مگاپیکسلی این گوشی با بهره گیری از سنسور Exmor RS و فناوری High Dynamic Range (HDR) قابلیت تصویر برداری با خروجی بسیار مناسب در شرایطی که شدت نور در نقاط مختلف تصویر گستره زیادی (از نور شدید تا نور کم) دارد را فراهم می آورد. در اصل دوربین گوشی یک تصویر را با چند سطح exposure مختلف دریافت کرده و با ترکیب تصاویر حاصله، یک تصویر بهینه را بدست می آورد. چنین قابلیتی نه تنها در عکس برداری توسط این گوشی فراهم آمده، بلکه Xperia Z فناوری HDR را در حوزه فیلمبرداری نیز وارد کرده است و به عنوان مثال شما می توانید سوژه خود را در جلو پنجره ای که خورشید در پشت آن پیداست قرار داده و بدون نگرانی از تیره شدن سوژه، از آن فیلمبرداری کنید.

Xperia Z به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید -- ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean -- مجهز است اما سونی وعده داده که پس از عرضه، به سرعت آن را به اندروید 4.2 ارتقاء دهد. پردازنده قدرتمند Snapdragon S4 Pro کوالکام که در فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می کند کارآیی و سرعت بالای گوشی را در کنار مصرف باطری کم تضمین می کند. طبق گفته سونی باطری این گوشی تا 11 ساعت زمان مکالمه و تا 550 ساعت زمان استندبای را پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های Xperia Z می توان به دارابودن 2 گیگابایت RAM و حافظه داخلی 16 گیگابایتی در کنار پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت اشاره نمود.

Xperia Z از طراحی مستطیلی با لبه هایی که گردی کمی دارند برخوردار است. علی رغم بدنه باریک 7.9 میلی متری، این گوشی از مقاومت زیادی برخوردار است. همچنین این گوشی قابلیت مقاومت در برابر گرد و خاک و آب را در سطح بالایی داراست و دارای گواهی نامه های IP55 و IP57 است.

Sony Xperia Z

قرار است که گوشی Xperia Z در سه ماهه نخست سال 2013 به بازار راه یابد اما در زمان نگارش این مطلب سونی از قیمت آن اطلاعاتی منتشر ننموده. رنگ های مشکی، سفید و ارغوانی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

Sony Xperia Z

Xperia ZL

سونی اسمارت فون Xperia ZL را که در اصل می توان آنرا گونه دیگری از Xperia Z تلقی نمود برای عرضه در برخی بازارها در نظر گرفته. Xperia ZL از بدنه کوچکتری (البته با ضخامت بیشتر) و با قدری تفاوت در طراحی برخوردار است و بر خلاف Xperia Z گواهی نامه IP57 را ندارد. بنابراین نمی توان انتظار داشت که مانند Xperia Z در مقابل آب مقاومت چندانی داشته باشد. دوربین جلویی این گوشی نیز در گوشه پائین-سمت راست قرار گرفته.

 

منبع : Sony Mobile

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان