آموزش غیر فعال کردن اعلان ها (Notifications) در ویندوز 8
 

 

آموزش غیر فعال کردن اعلان ها (Notifications) در ویندوز 8  

 

از امکانات جدید ویندوز 8 میتوان به اعلان ها (Notifications) اشاره کرد. به این ترتیب که اگر یکی از برنامه ها (Apps) به روز شده باشد و یا نیاز به اطلاع رسانی به کاربر داشته باشد، در محیط استارت آپ یا صفحه شروع به کار ویندوز 8 اطلاع رسانی میشود. مثلا اگر ایمیل جدیدی برای شما آمده باشد و اپلیکیشن Mail در این محیط قرار داده شده باشد تعداد ایمیل های جدید اطلاع داده میشود. این قابلیت اگرچه بسیار کارآمد و مفید است اما در مورد برخی از برنامه ها شاید ضرورتی نداشته باشد.

 

اگر میخواهید این قابلیت را در ویندوز 8 غیر فعال کنید، از این روش استفاده کنید:

 

- در محیط ویندوز 8 کلیدهای ترکیبی Win+I را فشار دهید.
- بر روی دکمه Change PC Settings کلیک کنید.
- از قسمت سمت چپ، گزینه Notifications را انتخاب کنید.
در این قسمت میتوانید نحوه نمایش اعلان ها را تنظیم و یا غیر فعال نمایید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل اطلاع‌ رسانی‌ برای یک اپلیکیشن خاص را به طور جداگانه غیرفعال کنید.

 

روش دیگر برای غیرفعال کردن اعلان های مربوط به یک اپلیکیشن این است در صفحه‌ Start بر روی اپلیکیشن مورد نظر راست کلیک کرده و سپس Turn live tile off را انتخاب کنید.

 

اگر ویندوز شما چند کاربر دارد و قصد غیرفعال کردن اعلان های صفحه‌ Lock برای تمام حساب‌های کاربری را دارید میتوانید از این روش استفاده کنید:
-  با یک حساب کاربری با دسترسی Administrator وارد محیط ویندوز شوید.
- کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ Run باز شود.
- در کادر Run عبارت gpedit.msc را وارد نموده و Enter بزنید.


- پنجره‌ Local Group Policy Editor باز خواهد شد. به مسیر زیر بروید:

Computer Configuration / Administrative Templates / System / Logon


- در این پنجره بر روی Turn off app notifications on the lock screen دوبار کلیک کنید.
- گزینه‌ Enabled را انتخاب نموده و سپس بر روی OK کلیک کنید.

 

برای اینکه اثر تغییرات انجام شده را بدون نیاز به ریستارت کردن ویندوز مشاهده کنید، دوباره Run را اجرا نموده و عبارت gpupdate /force را وارد کنید و Enter بزنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان