دانلود نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها
 

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 پشتیبانی میکند را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 

 

با استفاده از نرم افزار DriverPack Solution ، تمام سخت افزارهای شما فقط با یک کلیک و به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میشوند. حتی اگر شما قبلا قطعه ای را با درایور خودش نصب کرده باشید، این نرم افزار درایور آن را آپدیت میکند تا در بهترین وضعیت کارکرد قرار بگیرد.

 

این نرم افزار شامل درایور تمام قطعات سخت افزاری برای کامپیوتر های معمولی (دسکتاپ) ، و همچنین برای لپ تاپ است. و بدون نیاز به اینترنت میتواند آنها را نصب کند.

 

سخت افزارهایی که این نرم افزار میتواند درایور آنها را نصب و یا آپدیت کند عبارتند از:

Audio - کارت صدا

Video - کارت گرافیک، کارت TV

Chipset - چیپ های برد اصلی (مادربرد)

LAN - کارت شبکه

Card Reader - کارت حافظه خوان

WiFi - مودم و شبکه بی سیم

Modem - مودم معمولی و ADSL

USB 3.0 Host Controller - یو اس بی 3

CD, DVD, Bluray Drive - انواع دیسک درایو ها

Bluetooth & Other Wireless Devices - بلوتوث و سایر قطعات بی سیم

Game Controllers - دسته بازی (جوی استیک)

Printer & Scanner - پرینتر و اسکنر

Mouse & Keyboard - ماوس و کیبورد (فعال سازی امکانات اضافه)

Monitor - صفحه نمایش مانیتور (تنظیم در بهترین حالت سازگار با کارت گرافیک)

Webcam - وب کم و دوربین دیجیتال

 

 

جدیدترین نسخه از نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها، یعنی DriverPack Solution 12.3 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 3.86 گیگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان