گوشی هواوی Huawei Ascend G600
 

خلاصه مشخصات :

پردازنده: Dual-core 1.2 GHz
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی IPS LCD capacitive - اندازه 4.5 اینچ
امکانات: WiFi - GPRS - Edge - بلوتوث - دوربین -قطب نما- حسگر شتاب سنج - USB-دوربین مکالمه ویدیویی
سیستم عامل: Android OS, v4.0.4 (Ice Cream Sandwich)
وزن:145 گرم
 
 
 
صفحه نمایش
صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت qHD می‌باشد. این صفحه نمایش با رزولوشن 960×540 پیکسلی خود، تصاویر با کیفیتی را تولید می‌نماید. رنگ‌ها بسیار زنده و عمیق می‌باشند که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد.
 

سخت افزار

یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه یک پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و یک گیگابایت حافظه رم، سخت افزار قدرتمند این گوشی را تشکیل می‌دهند که باعث می‌گردد G600 به راحتی تمامی دستورات را اجرا نماید. بادو هسته ای بودن پردازنده این گوشی قادر خواهید بود از هزاران برنامه ای که برای گوشی‌های اندرویدی وجود می خواهید استفاده کنید و لذت ببرید.
 
لیست قیمت گوشی موبایل، فروش ویژه اینترنتی و خرید آنلاین گوشی هوشمند  هوآوی اسند جی 600 1 گیگابایت Huawei Ascend G600-1GB
 

نرم افزار
سیستم عامل موجود بر روی این گوشی، نسخه 4 یا ساندویچ بستنی از سیستم عامل محبوب و قدرتمند اندروید می‌باشد. باز کردن قفل صفحه نمایش نیز مانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، با کشیدن انگشت بر روی صفحه نمایش به سمت راست صورت می‌پذیرد، که البته با انتخاب جهت‌های دیگر، می‌توان دستورات دیگری مانند باز کردن رابط کاربری دوربین را انتخاب نمود. با وجود صفحه کلید کاربردی اندروید، و البته صفحه نمایش بزرگ و حساس این گوشی، تایپ کردن با آن بسیار راحت و لذت بخش صورت خواهد پذیرفت. به لطف امکانات ارتباطی بسیار خوب این گوشی و البته مرورگر استاندارد اندروید، مرورگری اینترنت با G600 بسیار روان و لذت بخش خواهد بود.
 
لیست قیمت گوشی موبایل، فروش ویژه اینترنتی و خرید آنلاین گوشی هوشمند  هوآوی اسند جی 600 1 گیگابایت Huawei Ascend G600-1GB

دوربین
دوربین قرار گرفته بر روی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد. با وجود فلاش LED، عکس‌های ثبت شده با این دوربین نیز کیفیت خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کنند. قابلیت عکاسی HDR نیز بر روی این دوربین قرار داده شده است. همچنین فوکوس خودکار، زوم دیجیتال تا 4برابر در هنگام فیلمبرداری ثبت موقعیت مکانی از دیگر امکانات این دوربین است.
کیفیت 480P فیلم‌های گرفته شده توسط این دوربین نیز کاملا رضایت بخش و با وضوح بالا می‌باشند. همچنین وجود یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی، به شما جهت انجام مکالمات تصویری با کیفیت بالا کمک شایانی خواهد نمود.
 
لیست قیمت گوشی موبایل، فروش ویژه اینترنتی و خرید آنلاین گوشی هوشمند  هوآوی اسند جی 600 1 گیگابایت Huawei Ascend G600-1GB

باتری
باتری قرار گرفته بر روی این گوشی یک باتری لیتیوم یونی 1930 میلی آمپریست که 360 ساعت آماده به کار را برای این گوشی به همراه دارد. 
لیست قیمت گوشی موبایل، فروش ویژه اینترنتی و خرید آنلاین گوشی هوشمند  هوآوی اسند جی 600 1 گیگابایت Huawei Ascend G600-1GB

جمع بندی
با معرفی این گوشی توسط کمپانی هواوی، باید بگوییم  که این گوشی با سخت افزاری بسیار قدرتمند، نرم افزار بروز، دوربین بسیار خوب، طراحی فوق‌العاده در کل عملکرد عالی، این گوشی را در بین برترین گوشی‌های دو هسته ای بازار قرار می‌دهیم. 
 
این گوشی با مشخصات شبیه به گالکسی اس 2 اما با صفحه نمایش بزرگتر و 500هزار تومان قیمت پایین تر  می باشد 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان