این فناوری تا به حال، بیشتر، روی گوشیهای اندروییدی در دسترس بوده ولی حالا  می‌تونید این فناوری رو با نصب این نرم افزار روی گوشی نوکیای خودتان تجربه کنید .البته به شرط اینکه گوشیتون لمسی یا به بیان دقیق تر سیستم عامل Symbian s60 v5 یا همون 9.4 رو داشته باشه.
دوم : این تنها دلیلی نبود که من این نرم افزار رو خدمتتون معرفی کردم. بلکه دلیل اصلیش اینه که شما هرگز با صفحه کلید مینی کیوورتی (mini QWERTY) خود نوکیا نمیتوانید با انگشت و آن هم مثلا در حال راه رفتن تایپ کنید !!!
ولی با استفاده از این صفحه کیوورتی ( با توجه به سایز بسیار مناسب کلید ها ) شما میتوانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا با انگشت تایپ کنید و دیگر نیازی به در آوردن قلم نیست.
برای دیدن ادامه توضیحات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
سوم : من این نرم افزار رو روی چندتا گوشی دیگه امتحان کردم و اما یک مسئله بسیار بسیار جالب ! اون هم تفاوت سرعت این کیبرد در گوشی های مختلف بود. در گوشی 5800 کلید backspace یا همون حذف کلمات به کندی و با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای همراه است. من این مشکل را به هیچ وجه در گوشی های x6 و n97 مشاهده نکردم. متاسفانه دسترسی به c6 و n97 mini نداشتم تا این نرم افزار وری اونها تست کنم. و این نشون میده که این نرم افزار نیاز به پردازنده قوی داره ! البته روی 5800 مشکل جدی ای ایجاد نکرد و به خوبی عمل میکنه.
nokia_swype
جمع بندی : من به شخصه اصلا از امکان Swype این نرم افزار استفاده نمیکنم و اون رو هم امکان خیلی جالبی مخصوصا برای صفحه های لمسی معمولی یا همون TFT نمیبینم (هر چند در صفحه های لمسی خازنی (X6) این امکان بسیار لذت بخش تره) و تنها دلیلی که از این نرم افزار استفاده میکنم سایز بسیار مناسب دکمه های اون هست که برای شخصی مثل من که 80 درصد پیام هاش رو در حال راه رفتن میفرسته امکان بسیار فوق العاده ای هست. بهتون پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار رو دانلود و امتحان کنین !
نکته مهم : پس از نصب نرم افزار باید گوشیتون رو یک بار خاموش و روشن کنید!
.
download

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان